badanie możliwości monitora

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Pon, 31 Maj 2004, 21:08:35 CEST

On Monday 31 of May 2004 18:20, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> e tam, no co komu jakieś skrypty jak jest gtf ?

gtf?

> o ile monitor to wspiera zostaje automatycznie wykryty przez Xy, nie
> trzeba żadnych wpisów w konfigu (w sekcji Monitor)

Ten ficzer wydusi ostatnie "herce" z monitora? Bo ja właśnie po to liczyłem
modeliny aby uzyskać jak największość częstotliwość odświerzania. Np. przy
1024x768 mam 117 Hz ;-)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551