Instalacja PLD na dysku SATA

Robert Raszczyński vour w interia.pl
Pon, 1 Lis 2004, 08:41:41 CET

> u mnie na tym samym chipsecie mam załadowane:
> sd_mod                 16256  4
> sata_via                2820  3
> libata                 24964  1 sata_via
> scsi_mod               55360  3 usb_storage,sd_mod,libata
>
> Sprawdz czy geninitrd wrzuca to do image'a. Jakby co to zawsze możeszesz
> wymusić w /etc/sysconfig/geninitrd. Sprawdz też czy masz w initrd moduły
> odpowiednie dla używanego przez cibie systemu plików.

Okazalo sie ze geninitrd nie dorzucal sata_via, wymusilem to w
/etc/sysconfig/geninitrd, pozostale moduly, modul ext3 rowniez jest
ladowany.
Ale nic to nie pomoglo (jedynie co to system idzie troche dalej) nadal
ten sam komunikat a dodatkowo jeszcze
RAMDISK: Compresed image found at block 0
crc error

pozdrawiam
Robert

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837