Cos tam o vfat + dysk USb

kosciej kosciej w gmail.com
Wto, 2 Lis 2004, 02:03:55 CET

Nie to nie jest problem natury modulow, czy czegos...

Mialem ten sam problem z nokia 5510...

Jajko dystrybucyjne - nie dziala...Tzn mi sie montowalo, ale podczas
zapisu sie wyalal system.

Po wlasnej kompilacji jaja i dodaniu DEBUG_SCSi, czy jakos tak
zobaczylem, ze jajko sobie cos nie radzi z transportem do urzadzenia
scsi popietego do USB...

Niestety nie jestem w stanie udzielic pelnej INFO, bo to bylo przed
wakacjami, a telefonu sie pozbylem (a raczej zostalem pozbyty :()

W kazdym razie wina lezy na pewno 100 % po stronie jadra...Na 2.4 dzial OK!

Pozdr!
--
Michal"kosciej"Kosciowski:kosciej#gmail.pl
kosciej#{knf||bastion||sin}.univ.gda.pl