Cos tam o vfat + dysk USb

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 2 Lis 2004, 09:25:47 CET

Dnia 02-11-2004, wto o godzinie 02:03 +0100, kosciej napisał(a):
> Nie to nie jest problem natury modulow, czy czegos...
>
> Mialem ten sam problem z nokia 5510...
>
> Jajko dystrybucyjne - nie dziala...Tzn mi sie montowalo, ale podczas
> zapisu sie wyalal system.
>
> Po wlasnej kompilacji jaja i dodaniu DEBUG_SCSi, czy jakos tak
> zobaczylem, ze jajko sobie cos nie radzi z transportem do urzadzenia
> scsi popietego do USB...
>
> Niestety nie jestem w stanie udzielic pelnej INFO, bo to bylo przed
> wakacjami, a telefonu sie pozbylem (a raczej zostalem pozbyty :()
>
> W kazdym razie wina lezy na pewno 100 % po stronie jadra...Na 2.4 dzial OK!

> [...]
Powiedz chociaz na jakim sprzecie, Ci sie to tak wywala. Ja uzywam dysku
zewnetrznego podpinanego przez USB na dystrybucyjnym jajku 2.6.x
(obecnie 2.6.8, a wczesniej 2.6.7) i nie zauwazylem zadnych problemow.

Pozdrawiam.
Przemek.

P.S.
Uzywasz moze hotplug'a?
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>