Cos tam o vfat + dysk USb

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Wto, 2 Lis 2004, 10:03:47 CET

Dnia wtorek, 2 listopada 2004 09:25, Przemyslaw Kujawski napisał:
> [...]
A mi się nie montowało: wrong filesystem or invalid superblock ... itd.
(Jądro: wszystkie 2.6.x, komp. Compaq Armada 700). Na tych samych
ustawieniach (łącznie z wpisami do fstab) zwykły dysk w obudowie usb
działa bez żadanych problemów. Jedna partycja Fat32 wpisana w fstab
jako vfat.

Potwierdzam. Na tym samym laptopie z jądrem 2.4.21 (łatanym) telefon
działa bez problemów. Wyższe jądra 2.4 nie dały się połatać :(
> P.S.
> Uzywasz moze hotplug'a?
Ja - z jądrem 2.6.x tak, z 2.4.21 nie.

Pozdr.