HP Compaq NX9005 i problemy z ACPI oraz USB

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 2 Lis 2004, 10:21:50 CET

Dnia 02-11-2004, wto o godzinie 10:06 +0100, Wojciech 'Sas' Cięciwa
napisał(a):

> Troche lepiej ...
> A co masz zainstalowane?
> mnie np. wszystko dziala bezproblemowo .
>
> 					Sas.
Z tego co pamietam to probowalem zarowno na kernelu 2.6.7 jak i 2.6.8
ale co do tego drugiego nie jestem na 100% pewien bo to nie moj laptop,
a bylo to juz jakis czas temu. Co do demonow acpi to juz pisalem ze
probowalem zarowno z acpid jak i poweracpid. Jesli chodzi o USB to
probowalem recznie ladowac odpowiednie moduly jak i przy pomocy
hotpluga.

Pozdrawiam
Przemek
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>