Cos tam o vfat + dysk USb

Łukasz Łęcki l.lecki w gdynia.pl
Wto, 2 Lis 2004, 11:04:57 CET

Paweł Sokół napisał(a):

>A mi się nie montowało: wrong filesystem or invalid superblock ... itd.
>(Jądro: wszystkie 2.6.x, komp. Compaq Armada 700). Na tych samych
>ustawieniach (łącznie z wpisami do fstab) zwykły dysk w obudowie usb
>działa bez żadanych problemów. Jedna partycja Fat32 wpisana w fstab
>jako vfat.

Ja mam taki problem z pendrivem na AC (probowalem cos sie dowiedziec,
ale nie dalem rady w watku '[AC][PENDRIVE] Nie mam juz pomyslow.'). na
dystrybucyjnym 2.4.27 dziala, na 2.6.8 nie dziala (na obu moich
kompach)*. Jak mam wlaczony hotplug to nawet na 2.4.27 ma problemy. Ale
jak z palca zamontuje moduly to jest ok. na 2.6.8 pisze 'can't read
superblock'

jak googlalem, to odnajdywalem rozne listy (z roznymi dystrybucjami :
gentoo, fedora, itd), z korych wynikalo, ze ludzie maja problemy z
urzadzeniami dyskowymi usb po przejsciu na 2.6, a pozostali pytali czy
jest poprawny wpis w fstab :) i poprawna skladnia mounta

Pozdrawiam.
Lukasz

*pod win XP dziala :D - REKLAMA