Bezpieczne prawa dostępu

Łukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Wto, 2 Lis 2004, 13:22:17 CET

Łukasz Maśko wrote:

>Dnia wtorek, 2 listopada 2004 13:09, Łukasz Marciniak napisał:
>[...]
>>

>Może lepiej zrobić sobie konta shell-owe w chroocie? Nie podam ci linka bo
>nie znam, ale to byłoby chyba najlepsze.

Tak chyba zrobię, ale to nie do końca rozwiązuje problem, bo w chroocie
też "system" trzeba skonfigurować.
Ostatni raz stawiłem chroota z 2-3 lata temu i wtedy chodziły niejasne
plotki, że istnieją sposoby, żeby z chroota wyjść. Niestety nic
konkretnego nie udało mi się znaleść. Może możecie to
potwierdzić/zdementować?