Cups i OpenOffice

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Lis 2004, 21:49:38 CET

Dnia wtorek, 2 listopada 2004 21:17, Krystian T napisał:
[...]
> Dawno, dawno temu też tak miałem i wyłączyłem zastępowanie czcionek w
> konfiguratorze drukarek openoffice, ale ostatnio coś ten kawałek OO nie
> działa :(

Działa, działa. Jakie masz OOo? Proponuje spróbować 1.1.3-1 z ready. A jeśli
ciągle nie będzie działać, to z poziomu roota wklep:

cd /usr/lib/openoffice/program
ln -sf resource.kde resource
albo
ln -sf resource.gtk resource

w zależności od tego, czy używasz interfejsu KDE czy GTK. I wtedy odpal
spadmin-a, już z poziomu usera. Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\