ALSA - snd_ymfpci.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Wto, 2 Lis 2004, 22:54:05 CET

Dnia Tue, Nov 02, 2004 at 09:37:44PM +0100, Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> ln -s /dev/dsp0 /dev/dsp
> ln -s /dev/mixer0 /dev/mixer
> modprobe snd_mixer_oss
Widzę, że XMMS ładnie już działa, ale nie słyszę jeszcze dźwięku.
Włączyłem więc 'alsamixer' i ustawiłem wszystkie opcja max. do góry.
Przy włączonym odtwarzaniu mp3 wygląda to tak:

AlsaMixer v1.0.5 (Press Escape to quit)

Card: Yamaha DS-XG (YMF724F)
Chip: Wolfson WM9701A
Item: Master [Off]
Item: Master Mono [Off]
Item: PCM [Off]
Item: FM Legacy
Item: Wave
Item: Wave Capture
Item: Line [Off]
Item: CD [Off]

Z tyłu karty dźwiękowej są cztery wyjścia - licząc od mojej lewej:
1. mały-jack czerwony,
2. mały-jack zielony,
3. mały-jack zielony,
4. wyjście wielopinowe

Przełączałem jacka od głośników pomiędzy trzema pierwszymi wyjściami,
ale dźwięku nadal nie słyszę.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505