routerek, swap i ramdysk

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Lis 2004, 22:00:49 CET

Dnia wtorek, 2 listopada 2004 21:54, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> E... po co marnować RAM na SWAP? To jest zupełnie bez sensu :/ Ostrzegam
> też przed robieniem swapa na karcie - szybko się zużyje.

OK. Przyznaję się. Niedokładnie przeczytałem maila. Odpowiedź nie do końca
na temat.

A już na temat - jak sam router, bez innych usług - to swap raczej
niepotrzebny. Jeszcze tylko kwestia ilości RAM-u. Ile tego masz??
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\