ALSA - snd_ymfpci.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Śro, 3 Lis 2004, 00:16:40 CET

Dnia Tue, Nov 02, 2004 at 10:21:57PM +0100, Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> Użyj spacji do przełaczania Off/On - chyba masz powygłuszane urządzenia.
Przeczytałem 'man alsamixer' i już jest dobrze. Trochę szkoda, że w
manualu nie opisali szczegółowo związków pomiędzy poszczególnymi
urządzeniami oraz ich zastosowania, bo oczywiście niewiele o tym wiem.

> zawsze był ten zielony pierwszy.
Tak, jacka umieściłem w zielonym.

> A ni niebieski?
Faktycznie, niebieski. W ciemnościach nie poznałem.
Kiedyś pisałem o wtyczce *.cdr dla XMMS. Okazuje się, że libcdr
napisał Polak :). Tak czy inaczej dołączyłem libcdr.so do innych wtyczek i
działa.
Dziękuję za pomoc!
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505