Bezpieczny chroot było: Bezpieczne prawa dostępu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 22:58:07 CET

Łukasz Marciniak <lukasz w ibi.pl> [02-11-2004 23:23]:
> To jak w bezpieczny sposób dać możliwość restartowania usług w chroocie?
> Czy sudo /etc/init.d/httpd,/etc/init.d/mysql jest dobrym pomysłem, czy
> można jakoś lepiej (bezpieczniej)?

Pozwolić (odpowiednim rozmiarem quoty i dostatecznie dużymi limitami)
na odpalanie usług na nieuprzywilejowanych portach z własnych kont.
W przypadku Apacza, na porcie 80 odpalić mod_proxy w VirtualHost.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]