Coś nie tak z moimi ustawieniami Exima.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 3 Lis 2004, 17:10:27 CET

On Wed, 03 November 2004 16:18:27 +0100, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote:

> Malutka pomylka.

>                                                    exim

Po pierwsze offtopic (ale tylko pozornie). Po drugie przyznaję się
bez bicia, że jeszcze sam nie zdążyłem szukać, ale mam pytanie...

Czy da się przekazać poldkowi albo bezpośrednio rpm-owi polecenie,
żeby przed, w trakcie, ani po instalacji nie wykonywał żadnych
skryptów, triggerów czy jak tam się te cholery nazywają?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                              Normalność jest linoskoczkiem