Przyspieszyc PLD

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Lis 2004, 12:31:19 CET

Dnia 04-11-2004, czw o godzinie 12:11 +0100, Boski Cinek napisał(a):
> Witam!
> Tak sobie ostatnio wymyslilem, ze miloby bylo przyspieszyc dzialania mojego
> PLD. Co prawda nie jest ono wolne, z wydajnoscia jest niezle, ale
> wiadomo-chcialbym, zeby bylo jeszcze lepiej. Uzywam AC na desktopie i mam
> ochote wyciagnac jeszcze wiecej z mojej maszyny. Wysylam mejla z nadzieja,

Może nie jest to rozwiązanie dla wszystkich ale najprostszą metodą było
wsadzenie 1GB RAM zamiast 512MB :) I system dostał zauważalnego kopa.
Procka nie chcę na razie wymieniać bo w zasadzie i tak kompilacje robię
na innej maszynie :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.