Przyspieszyc PLD

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 4 Lis 2004, 12:52:36 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/04/2004 12:31 PM:
> Może nie jest to rozwiązanie dla wszystkich ale najprostszą metodą było
> wsadzenie 1GB RAM zamiast 512MB :) I system dostał zauważalnego kopa.
> Procka nie chcę na razie wymieniać bo w zasadzie i tak kompilacje robię
> na innej maszynie :)

Ech! Wiedzialem, ze sie znajda zaraz tacy, ktorzy beda chcieli pojsc na
latwizne;-). Ja mam "tylko" 384MB RAMu i mi wystarcza, procesor tez nie
najnowszy. Chodzi mi po prostu o podkrecanie PLD bardziej "dla sportu" niz
z powodu jakichs ogromnych problemow z wydajnoscia. Od razu uprzedzam, ze
nie chodzi mi tez o zmiane oprogramowania na szybsze. Mi tam KDE chodzi
zadowalajaco szybko (subiektywna opinia). Po prostu zastanawiam sie, czy
mozna jeszcze szybciej. Czekam na inne propozycje

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"