Przyspieszyc PLD

[B7] Yarii yarii w wp.pl
Czw, 4 Lis 2004, 13:06:04 CET

> Ech! Wiedzialem, ze sie znajda zaraz tacy, ktorzy beda chcieli pojsc na
> latwizne;-). Ja mam "tylko" 384MB RAMu i mi wystarcza, procesor tez nie
> najnowszy. Chodzi mi po prostu o podkrecanie PLD bardziej "dla sportu"
> niz z powodu jakichs ogromnych problemow z wydajnoscia. Od razu
> uprzedzam, ze nie chodzi mi tez o zmiane oprogramowania na szybsze. Mi
> tam KDE chodzi zadowalajaco szybko (subiektywna opinia). Po prostu
> zastanawiam sie, czy mozna jeszcze szybciej. Czekam na inne propozycje

raczej wydajność oprogramowania to bardziej kwestia kodu źródłowego
danego oprogramowania
jeśli chodzi o kompilacje to zawsze kompiluje się minimum...

weź miernik typu htop i popatrz co najbardziej jest obciążone podczas
pracy z kompem

Najczęściej jest to dysk... więc zmiana na SATA...lub RAID z SATA
przyniesie naprawde spore zyski :)

i tak udoskonalać swojego 'rempla' możesz bez końca jeśli finanse Ci na
to pozwalają ;]

Pozdrawiam
	Yarii