konfiguracja pcmcia

pld-user plduser w o2.pl
Czw, 4 Lis 2004, 16:50:59 CET

Potrzebuje na 'gwalt' postawic router na PLD 2.0 z pcmcia i zwykla sieciowka nigdy tego w reku nie mialem i :
zainstalowalem pakiet pcmcia kernel-pcmcia i co dalej gdzie to i jak pokonfigutowac. Sprawa jest dla mnie wazna jesli ktos moze pomoc to jestem wdzieczny bardzo. pytanie co jeszcze powinienem doinstalowac czy skonfigurowac aby zaczelo to chodzic czy tez nawet jezdzic ;)