magia z Sambą

Miro Ziemski miro w elzab.com.pl
Czw, 4 Lis 2004, 21:55:14 CET

Witam,
Sytuacja wygląda następująco - serwerek plików z osobnym dyskiem tyko na
pliki udostępnione przez Sambę. Dysk podmontowany w
/var/spool/samba/firma. Na dysku włączona quota - pliki aquota.user i
aquota.group z prawami
-rw-------  1 root root 7168 2004-11-04 20:57 aquota.group
-rw-------  1 root root 7168 2004-11-04 20:57 aquota.user
loguję się z Windows jako dowolny user do zasobu //samba/dane i... mogę
bez kłopotu skasować oba te pliki (jeśli nie jest ustawione veto files).
Sprawdzałem na samba-3.0.8-0.pre1.4 i samba-3.0.8-0.pre2.1.1 zbudowanej
z cvs-u PLD. Czy ktoś mógłby mi wytknąć gdzie popełniam błąd czy też
jest to bug w sambie?

Konfiguracja: http://www.elzab.com.pl/~miro/samba/smb.conf
Miro Ziemski