Przyspieszyc PLD

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pią, 5 Lis 2004, 00:25:02 CET

On Thu, 04 Nov 2004 12:11:03 +0100
Boski Cinek <boski_cinek w o2.pl> wrote:

> wszystkie pomysly pozwalajace przyblizyc (a moze nawet przebic:D?)
>  wydajnosc PLD do takich cudow, jak Gentoo.

Wiadomo, ze kompilowanie wszystkiego z flagami odpowiednimi dla naszej
maszynki pozwola wyciagnac max... skoro chcesz to robic to po co sie
meczyc z PLD ? Pozostawanie dla samej idei jest moim zdaniem bezsensem.
PLD, super fajne i w ogole.. ale jak chcesz kompilowac to przestaniesz
uzywac poldka wiec znika juz jeden z glownych atutow PLD.. znow dzieki
emarge uzyskasz takie pomieszanie poldka z kompilowaniem. Moze postaw
sobie Gentoo obok i zobacz czy Ci podpasuje... zeby nie bylo ja tam wole
swoje PLD i jego paczki niz czekanie godzinami na kompilaty ;)

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net