Samba - zrywane połączenie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 5 Lis 2004, 00:39:26 CET

Dnia piątek, 5 listopada 2004 00:18, Andrzej Zawadzki napisał:
[...]
> A patrzyłeś co się dzieje przy innych protokołach? scp, ftp?
> Może to nie tylko samby przypadłość...
Patrzyłem. Scp działa bez jednego zgrzytu, czyli bardzo dobrze. Ftp nie
próbowałem, nie postawione. Próbowałem za to wyświetlać obraz przez X-y
(-display zdalny.host:0 i xine/xawtv) i szło też normalnie. Więc to coś
związanego z sambą jest. Ale - jak mówię - może tylko dlatego, że stara na
serwerze. Póki co - nie mam niestety czasu na upgrade całej dystrybucji.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\