Samba - zrywane połączenie

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 5 Lis 2004, 00:12:54 CET

Dnia 04-11-2004, czw o godzinie 20:29 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):

> Mam to samo przy przesyłaniu większej ilości danych. Tylko u mnie logi
> wyglądają tak:
>
> Nov  4 20:20:06 slaptop kernel: smb_add_request: request [c300ee80,
> mid=5878] timed out!
> Nov  4 20:20:06 slaptop kernel: smb_writepage_sync: failed write,
> wsize=4096, write_ret=-5
> Nov  4 20:22:11 slaptop kernel: smb_add_request: request [c5622e80,
> mid=18878] timed out!
> Nov  4 20:22:11 slaptop kernel: smb_writepage_sync: failed write,
> wsize=4096, write_ret=-5

> [...]

mam podobnie tyle ze przy NFS, przy duzych plikach (sciąganie np czegoś
z netu wiekszego, klient z katalogami domowymi na serwerze, montowanymi
przez autofs przytyka sie na jakiś czas, na serwerze w logach nic za
bardzo nie widać, obciązenie serwera znikome, pamięć też w zapasie (top
pokazuje ze się leni serwerek)

czy to ze dysk działa w PIO nie w UDMA moze mieć na to wpływ (tak
strzelam)