afterstep

Przemysław Nowaczyk familypr w interia.pl
Pią, 5 Lis 2004, 10:50:26 CET

Arczi wrote:
> W związku z tym, że powoli chcę sie przesiąść z KDE na Afterstepa ma
> pytanie , czy istnieje inna możliwość ustawinia własniej tapety niż przez :
> xv -root affinity.jpg i druga sprawa, czy da się zachować ustawienia
> dot.  ustawionej tapety za pomoca xv, czy pozostaje dodać linijke z xv
> do  jakiegoś skryptu ?

http://www.afterstep.org/visualdoc.php?show=imgformat
tu znajdziesz wszystko (mam nadzieje) czego Ci trzeba :)

a zawsze mozesz pokombinowac z 'wmsetbg' (to sie chyba znajduje w paczce
z WindowMakerem) :) albo wogole o WindowMakerze poczytaj (klon
afterstepa) :P

--
Nowaczyk Przemysław

Pracuj w portalu INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f1839