afterstep

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Pią, 5 Lis 2004, 15:17:53 CET

On Fri, Nov 05, 2004 at 02:16:58AM +0100, Arczi wrote:
> W związku z tym, że powoli chcę sie przesiąść z KDE na Afterstepa ma
> pytanie , czy istnieje inna możliwość ustawinia własniej tapety niż przez :
> xv -root affinity.jpg i druga sprawa, czy da się zachować ustawienia dot.
> ustawionej tapety za pomoca xv, czy pozostaje dodać linijke z xv  do
> jakiegoś skryptu ?

Jeżeli chodzi o Afterstepa w wersji 1.8 to tapetę możesz ustawić w pliku
GNUstep/Library/AfterStep/asetroot

Ja mam np:

MyBackground "back0"
     Use 0 "~/Images/tapeta.jpg"
Scale
~MyBackground
*asetrootDeskBack  0  "back0"

Nie zapomnij tylko wywołać modułu asetroot w swoim autoexec

Więcej szczegółów w man asetroot.

Pozdrawiam,
--
  Kacper