3WARE instalacja potrzebna pomoc...

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Pią, 5 Lis 2004, 16:18:33 CET

Witam!
Miesiąc temu poruszałem problem zakupu, a teraz mam już wszystkie części
i dopiero mam kłopot :)

Usiłuję zainstalować system PLD AC @2.6 na dyskach podpiętych do
kontrolera 3WARE-9500S-4, ale nic mi z tego nie wychodzi.
Zainstalowałem PLD AC w 2.6 na dodatkowo podpiętym dysku PATA.
modprobe 3w-9xxx się wykonuje bezbłędnie ale fdisk /dev/sdX (gdzie pod X
podstawiałem wszystkie znane mi litery) wywala się że niby nie może
znaleźć urządzenia...

Można kogoś poprosić o "poprowadzenie za rękę"

Moja konfiguracja:
-płyta ze zintegrowanym kontrolerem SCSI ADAPTEC
-karta 3Ware-9500S-4
(bios adapteca startuje przed 3-WARE)
-4 dyski z utworzonym w 3Ware unitem (RAID5)

-tymczasowo podpięty dysk PATA z PLD base @SMP 2.6

Pozdrawiam!
Bocian