"nfs warning: mount version older than kernel" ???

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 5 Lis 2004, 18:50:24 CET

Właśnie się baaardzo zdziwiłem. Chciałem podpiąć po nfs-ie dysk z jednego
kompa do drugiego, skonfigurowałem export, itp, itd. Robię mount - a ten mi
dysk montuje, niby OK, ale w logu wrzuca taki kwiatek:

Nov  5 18:42:18 slaptop kernel: nfs warning: mount version older than kernel

# rpm -q kernel mount nfs-utils-clients portmap
kernel-2.6.8-4
mount-2.12-12
nfs-utils-clients-1.0.6-8
portmap-5beta-14

Co jest nie tak? Wszystko brane z dystrybucji, z AC.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\