Image...

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Pią, 5 Lis 2004, 21:06:12 CET

Mateusz Potrykus napisał(a):

>Witam.
>
>Mam takie pytanko. Chcę zainstalować z netu PLD 2.0 opcje
>SERVER i do tego dorzucić X-Window i KDE oraz kilka tam
>potrzebnych rzeczy.

kde nie nazwalbym potrzebnym na serwerze

> Ściągam wieć image bootdisk_net.img (o ile
>pamiętam nazwę) i gdy zaznaczam X-Window i KDE to przy
>instalacji wyskakują błędy, że nie zostały znalezione: X-
>Window, KDE, apache i wiele wiele innych, prócz tych
>podstawowych. Jaki image mam ściągnąć, aby zainstalować to?

sciagnij mini iso, zainstaluj wersje mini iso, a reszte juz na
dzialajacym systemie  poldkiem

>Do czego są image addons2.img, addons2.img i addons3.img?

dodatkowe sterowniki itp. poczytaj, jest opisanie w starej dokumentacji pld

--
+SzLUUG +PLUG 	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837