Budowanie dystrybucji...

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Sob, 6 Lis 2004, 07:51:25 CET

Dnia 05-11-2004, pią o godzinie 21:46 +0100, Piotr Czechowicz
napisał(a):
> Witam.
>
>   Gdzie można poczytać / znaleźć skrypty do budowania dystrybucji?

z oficjalnego cvsu, skrypt nazywa sie ,, builder ''

> Załóżmy, że wygenerowałem sobie listę speców do zbudowania i chciałbym
> zbudować wszystkie pakiety za jednym zamachem,

cat plik|while read plik;do ./builder $plik;done

> żeby zależności się poprzetwarzały itp...

nie ma oficjalnego narzedzia do tego jesli chcesz wszystkie zaleznosci
budowac samodzienilnie [1] natomiast jesli ci wystarczy sciaganie
zaleznosci przez poldka, to ,, ./builder --help |grep -i req ''

[1] zdaje sie, ze cos takiego jest w innej dystrybucji ;>

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski