ALSA - snd_ymfpci.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 6 Lis 2004, 12:56:52 CET

Dnia Fri, Nov 05, 2004 at 11:54:31PM +0100, Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> tprr używam gruba i lilo już dobrze nie pamiętam :>
> Przepraszam za dezinformację.
> man lilo.conf i...
Tak, przeczytałem, z tym, że u mnie wpis vga=0x311 lub jakikolwiek w tej
notacji powoduje, że przy uruchamianiu komputera i tak muszę podawać
numer dla vga. Krótko pisząc /sbin/lilo -v nie wyrzuca błędów, mimo że
akceptowane są tylko wpisy vga=słowo lub vga=cyfry od 0 - chyba do 8.

Chyba będę musiał z odzysku zakupić tanią kartę graficzną. Jaką
możecie polecić?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505