Znowu konsola - tym razem jak przeskalować film na pełny ekran

Nie, 7 Lis 2004, 14:03:49 CET

Użytkownik Miesiu napisał:

>mplayer -zoom -vo fbdev2 film.avi
>

>A film to Divx

A doczytać manuala? Jakie powiększenie? - -zoom to nie wszystko.
Moje propozycje:

mplayer -zoom -xy <szerokość_w_pixelach-np.800> -fs <usunie_napisy_z_ekranu_(oprócz_1_linii_bieżących informacji> -vo fbdev2 film.avi

mplayer -fs -vo vesa film.avi # to u mnie działa automatycznie

WK