SATA na nForce2 +pld

Piotr 'drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Nie, 7 Lis 2004, 16:42:10 CET

Dnia Sun, 07 Nov 2004 09:44:35 +0100
Marcin Król <krol w wsb-nlu.edu.pl> napisał(a):

> sata_nv AFAIR.

Hmm faktycznie, w poldku desc -l kernel (przy okazji: jest jakieś |more albo
grep w poldku? ;) ) i jest taki moduł, czemu go nie widziałem w ls -R
/lib/modules|grep sata? Sprawdzę i dam znać, dzięki za info,

p.

--
Piotr Drozdowski
drozdo(at)uszatek.int.pl