Problem z konfiguracją LILO

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 7 Lis 2004, 22:44:26 CET

Dnia nie 7. listopada 2004 09:03, bankan napisał:

> się na hda1 >Windows nie chce się uruchamiać. Kiedy w LILO wybiorę win
> pokazuje się tylko

> zainstalowałem na >hdb3.

> Otóż mam Windowsa 98SE, a moj plik lilo.conf wyglada tak:
>
> default=pld
> timeout=50
> boot=/dev/hda
> prompt
> menu-title="PLD Linux"
> menu-scheme="wk:kc:ck:Ck"
> read-only
> lba32
> other=/dev/hda1
>           label=dos
> [...]

Tu masz fragment mojego:

image=/boot/vmlinuz
	label="linux-nonfb"
	root=/dev/hda3
	initrd=/boot/initrd.img
	append="devfs=mount splash=silent resume=/dev/hda2 acpi=ht"
	read-only
other=/dev/hda1
	label="windows"
	table=/dev/hda
other=/dev/hdb1
	label="windows2"
	table=/dev/hdb
	map-drive=0x80
	   to=0x81
	map-drive=0x81
	   to=0x80
other=/dev/fd0
	label="floppy"
	unsafe
image=/boot/vmlinuz
	label="failsafe"
	root=/dev/hda3
	initrd=/boot/initrd.img
	append="failsafe splash=silent resume=/dev/hda2 devfs=nomount acpi=ht"
	read-only

hda1 - winda 98
hdb1 - też winda 98

Powodzenia
Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b