automatyczne backupy stacji windowsowych/linuxowych na serwerze z PLD

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Pon, 8 Lis 2004, 00:56:51 CET

Michał Panasiewicz wrote:
> czy ktoś ma jakiś pomysł??
>
> chodzi o coś takiego, ze na serwerze sa automatycznie robione backupy
> (całościowe, przyrostowe)
> jesli coś sie spier.... na którejś stacji
> wkładam dyskietkę , podaje która stacja i z automatu, następuje
> odbudowanie z backupu
>
> to oczywiście idealistyczne (może) rozwiązanie, ma ktoś jakieś pomysły?
Moze jakis kombajn? Np Mondo-rescue. Wlasnie mam zamiar to uruchomic na
pld. Mozna by nawet speca napisac. Bo CVSie nie znalazlem.

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl