automatyczne backupy stacji windowsowych/linuxowych na serwerze z PLD

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 8 Lis 2004, 01:50:27 CET

On Mon, Nov 08, 2004 at 12:02:09AM +0100, Paweł Rumian wrote:

> Mialem oczywiscie na mysli tgz :-)
a po co? ;)

> Mialem oczywiscie na mysli dyskietke z jakas minidystrybucja ktora
> potrafilaby rozpakowac i zrobic dd
uzywamy na wydziale podobnego systemu:
obrazy linuksa/windows spakowane gzipem i dostepne przez www.(windows po
sysprepie).
Dyskietka ktora automatycznie sciaga program(generowany przez cgi) ktory
zaklada partycje, sciaga obrazy i dokonuje kilku magicznych sztuczek.
W sumie to dyskietka teraz juz tylko dla starszych komputerow, nowe maja
jej zawartosc wystawiona na pxe i sie bootuja z sieci po ustawieniu
odpowiedniego obrazu w dhcpd

Dyskieteczka zrobiona jakis czas temu -
http://atos.wmid.amu.edu.pl/~undefine/sbootdisk
ma na sztywno zaszyty adres skryptu cgi, wiec aby ja dostosowac do
swoich potrzeb musialbys ja nieco zmienic, ale.. to 5 minut roboty ;)
Jakbys mial jakies pytania moge co nieco pomoc.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała