automatyczne backupy stacji windowsowych/linuxowych na serwerze z PLD

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 8 Lis 2004, 03:27:13 CET

Dnia 07-11-2004, nie o godzinie 23:57 +0100, Paweł Rumian napisał(a):
> [...]

idealistyczne jako działające czysto automatycznie w czasie robienia
kopi (pod linuxem to oczywiscie nie ma problemu), mnie bardziej chodzi o
stacje windowsowe w tym wypadku:
scenariusz taki:
1. ookreslonej godzinie następuje obudzenie stacji jesli wyłaczona,
2. zrobienie kopi (pełnej lub różnicowej)
3. przesłanie jej do serwera

i teraz jak pod stacjami z windą (98, XP) zrealizować punkt 2 (dd chyba
nie ma pod winde???)
(3 jest juz łatwiejszy chyba)

odtwarzanie to rzeczywiscie z dyskietki mozna zrobic (nawet
automagicznie - identyfikatorem stacji moze zostać MAC karty sieciowej)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl