Samba i montowanie jako zwykly user

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 8 Lis 2004, 12:41:09 CET

Dnia poniedziałek 08 listopad 2004 12:23, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia poniedziałek, 8 listopada 2004 12:15, Pawel Koska napisał:
> [..]

> A zrobiłeś chmod u+s po upgrade? ;-)

Hmm.... Nie wiem co jest ale zaczelo dzialac :)
Jeszcze przed chwilka mialem:
$ mount Data/
libsmb based programs must *NOT* be setuid root.
3125: Connection to 192.168.1.1 failed
SMB connection failed

chcialem pokazac co mi sie wyswietla jak tego nie ustawie:
mount Data/
smbmnt must be installed suid root for direct user mounts (500,500)
smbmnt failed: 1

Dodalem jeszcze raz u+s i teraz dziala.
Ciekawe gdzie popelnilem blad :)

Dzieki za pomoc :-)