shell w PLD

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Pon, 8 Lis 2004, 18:37:14 CET

GS> i może jeszcze
GS> poldek -i terminfo

juz bylo zainstalowane. czy pod shellem ksh Del i pozostale funkcyjne rowniez moga dzialac?
na drugiej maszynie na Slacku root ma domyslnie ustawionego bash`a
i tam loguje rowniez sie przez Putty (ustawione na xterm) i wszystko dziala
jak nalezy. mam kolory, dziala przycisk Del, PgUp,
a z PLD wciac sa problemy w tym temacie :(

zupelnie nie wiem jak sie do tego zabrac?
pomozecie?

ktore pliki konfiguracyjne wylistowac?
bo zdaje sobie sprawe, ze wasze domysly nie wystarcza.

pzdr,
pawel nawrocki | gg#64418