Siec Wi-Fi

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Wto, 9 Lis 2004, 15:41:51 CET

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:

> No to tak. Nie ma natywnego modułu do tych kart na Linuxa. Realtek zatrzymał
> rozwój już dawno temu. Co nie znaczy, że nie da się. Można na dwa sposoby -
> darmowy i komercyjny. W obu przypadkach należy zainstalować sterownik
> pozwalający na wykorzystanie sterowników do WinXP. Komercyjny sterownik
> nazywa się driverloader (http://www.linuxant.com/driverloader/). Wersja
> darmowa nazywa się ndiswrapper (http://ndiswrapper.sourceforge.net). W PLD
> jest ndiswrapper, ale ten z ftp jest nieaktualny. Sugerowałbym skompilować
> [...]

To i ja się podłączę.

Czy wiecie przypadkiem ;-) jak jest z kartą
*Proxim RangeLan2 PCI Adapter* (dość zabytkowa karta).
Znalazłem sterowniki (źródła), i na jądrze 2.4 kompilacja
szła bezproblemowo. Z 2.6 nie mogę poradzić (chyba potrzebne
duże przeróbki - na moją głowę czyt -> umiejętności - to za dużo :))
Spotkał ktoś ten zabytek i zna inne rozwiązanie lub przerobił źródła ?

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::