SoundBlaster Live i głośniki 5.1

Piotr Budny poducha w pf.pl
Wto, 9 Lis 2004, 17:01:38 CET

Dnia Tue, 09 Nov 2004 15:02:06 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał:

> Ja używam alsy, cały problem sprowadzał się do odpalenia alsamixer i

Zainstalowałem alsę, ale była cisza... alsaconf nie pomogła,
pldconfowe dwa konfiguratory również nie pomogły. Sytuacja była
podobna do poprzedniej (gra tylko przez emulator oss?), nie mogłem
uruchomić alsamixera (błąd w otwieraniu /dev/snd/controlC0).
Wygoglowane: uruchomienie `snddevices` z pakietu alsa-driver, po tej
operacji mplayer -channels 6 działa, alsamixer tez działa (ale zupełnie
gubię się w ustawieniach).

Podczas odtwarzania przez xmms ciągle tylko dwa przednie głośniki grają.
Czy u Ciebie (u Was) muzyka idzie na wszystkich głośnikach?

Pozdrawiam,
vip;

--
Do przodu hej pasterze!