Siec Wi-Fi

mistix mistix w op.pl
Wto, 9 Lis 2004, 22:09:06 CET

Piotr Pawełek wrote:

>Bardzo proszę:
>http://www.komacke.com/ftp/rl2isa-driver/rl2_driver.tgz
>Będę z niecierpliwością czekał na moduł ;-)

Witam chcialem zapytac czy te urzadzenie jest na USB ?? Ja tez posiadam
Wi-Fi i wszystko smiga jak nalezy oczywiscie po drobnych przerobkach a
wlasciwie po samodzielnym montazu kernala. Posiadam karte na chipsecie
atmela wiec nie ma probelmy jesli to dziala na USB to wystarczy tylko
odpowiednio skonfigurowac USB i wlaczyc opcje Wi-Fi