afterstep

Kacper Kornet kornet w camk.edu.pl
Śro, 10 Lis 2004, 16:11:57 CET

On Fri, Nov 05, 2004 at 07:10:03PM +0100, arczi-02 w o2.pl wrote:
> Dzięki wszystko działa, co prawda musialem wrzucić pliki konfig. do
> $HOME/.afterstep/  a nie do $HOME/GNUstep/Library/AfterStep/, ale to
> może dlatego, że uzywam Afterstepa 2.00.beta4b zbudowanego z speca

To się zgadza. W wersji 2.0 domyślna lokalizacja plików konfiguracyjnych
została zmieniona.

> Korzystają z okazji interesuje mnie jeszcze co trzeba zrobić, aby po
> 'usunięciu kursora myszki np.aterma' aplikacja nie była odsyłana w
> tło.

Jeżeli chodzi Ci o to, żeby okienko nie traciło "focus" dopóki nie
najedziesz kursorem na inne, to u mnie odpowiada za to opcja SloppyFocus w
odpowiednim pliku feel (np. 0_feel.24bpp). Ale ja ciągle używam wersji
1.8.11. Ewentualna przesiadka na 2.0 w planach.

> Oraz dlaczego jak zminie theme na jakies inne to afterstep jakby
> zamiera i nic sie nie da zrobić pomaga tylko restart.

Tu niestety nie pomogę. Nigdy nie używałem themes w AfterStepie. Jedynie co
mogę zasugerować to upgrade do 2.0 (tyle, że nie ma tego jeszcze w cvs PLD).

Pozdrawiam,

--
  Kacper