MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 12:14:50 CET

Witam

Na moim joggerze pokrótce opisałem jak uzyskać MS Fonty w PLD. Co o tym
myślicie? Napisałem to głównie dla siebie, żeby się nie męczyć co
instalacja. Jeszcze przynajmniej dwie maszyny to czeka... Chyba,
że sobie paczkę przerzucę.  Przerzucę czy nie, może się to komuś przydać.
Jeżeli jest taka wola można wykorzystać to w formie czystej, lub
przetworzonej w dokumentacji PLD.

Wawrzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php