MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 15:45:21 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Kamil Kosiński wrote:

> A ja podejrzewam, że wielu takie rzeczy już wie. Nie raz na grupach ktoś
> się o coś pyta i dostaje odpowiedź: "Zbuduj z CVSa."
> Spokojnie :) Napisałeś: "Co o tym myślicie?" Następnym razem poprostu,
> nie zadawaj takich pytań, bo najwyraźniej nie jesteś osobą, która jest w
> stanie znieść słowa krytyki.

Jeżeli chodzi mojej reakcji na Twoją uwagę, ja tylko opowiedziałem na
Twoje pytanie. Moja odpowiedz była na poziomie Twojego pytania, które było
nacechowane swoistego rodzaju agresją i mentorstwem (sformułowania typu "Czy
to nie oczywiste..." "Co zazwyczaj robisz" po których następuje "Ja.."
[Podejrzewam, że nasz egocentryzm jest na podobnym poziomie]) wobec mnie.

Co do pytania "Co o tym myślicie?" - masz rację dąłem wam zbyt duże pole do
interpretacji go, powinno brzmieć "Czy macie jakieś techniczne uwagi?", tak
ja je rozumiałem, ale pytanie jest nieścisłe, przepraszam za to.

Co do Twojej powyzszej wypowiedzi. Co to ma za znaczenie, że wielu ludzi
wie? Nie napisałe, że wszyscy nie widzą. Zauważy również, że nie należy
liczyć tylko obecnych uzytkowników PLD. Przecież będą nowi, a zazwyczaj nowi
nie widzą, że trzeba używać CVS. Ktoś porównał używanie CVS do jedzenia
obiadu i gotowania go. Porównanie był całkiem celne, pociągnę je dalej
"Jakoś nie zauważyłem, żeby moja 2 letnia chrześnica, gotowała sobie obiad,
gdy jest głodna. To co ma z głodu umrzeć?"

To, że Ty się niczego z tego krótkiego wywodu nie nauczyłeś, to nie znaczy,
że ja mam tego nie pisać, albo, że robię coś złego. Jak ktoś zauważył ta
grupa to -users-. Tutaj nie wszyscy muszą kompilować paczki. Oni mogą chcieć
używać dobrej dystrybucji jaką jest PLD i chcą robić to jak najłatwiej. No i
moim zdaniem troszkę im to ułatwiłem. Bo FontyMS, to taka, rzecz, która może
być pierwszym kontaktem z CVSem. Przy okazji mogą dowiedzieć się o bardzo
dobrej stronie SLAC2PLD, trafić do archiwum listy mailingowej...

Reasumując nie mam nic przeciwko Twojemu stwierdzeniu, że nic się z tego nie
nauczyłeś. Nic w tym dziwnego, to ja mogę się od Ciebie wiele nauczyć,
jestem raczej dużo młodszym od Ciebie PLD-maniakiem. Ale to chyba nic złego,
że przygotwałem kawałek strony dla jeszcze mnie zaawansowanych ode mnie.
Jeżeli jednak to jest jakiś grzech w PLD to przepraszam i oczekuję pokuty.

Wawrzek

PS
Podeślij strony doców napisanych przez Ciebie

PS2
(No ale po co przecież paladyni rodzą się z wiedzą o CVS w pamięci
komórkowej, a innymi nie warto się zajmować.  - To może jest niepotrzebne,
ale tak można zinterpretować Twoją wypowiedz.)

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php