MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 12 Lis 2004, 17:16:24 CET

It seems like on Friday 12 of November 2004 17:03,
niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl typed:

> Pewnie masz rację (nie znam się), ale tam robiłem apt-get install msxxxx
> i miałem fonty. Może to kwestia psychologiczna, ale mieszanie z CVS brzmi
> jakoś strasznie poważnie. Jakieś spece, buildery...

Jeśli tak robiłeś, to nie było to w takim razie zgodne z licencją (na mój
gust), ponieważ nie było wyraźnego momentu, w którym musiałeś zaakceptować
licencję, na której rozprowadzane są one. Z tym, że mogę się oczywiście
mylić :-)

Poza tym, jeśli chcesz, żeby w PLD było tak samo, to SOD#1.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php