MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 17:19:11 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Michal Chruszcz wrote:

> It seems like on Friday 12 of November 2004 17:03,
> niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl typed:

> Jeśli tak robiłeś, to nie było to w takim razie zgodne z licencją (na mój
> gust), ponieważ nie było wyraźnego momentu, w którym musiałeś zaakceptować
> licencję, na której rozprowadzane są one. Z tym, że mogę się oczywiście
> mylić :-)
W czasie instalacji chyba się pytał, czy wyrażamy zgodę na licencję. Ale
dawno tego nie robiłem.

> Poza tym, jeśli chcesz, żeby w PLD było tak samo, to SOD#1.

Nie wiem czy chcę. Z drugiej strony jak już człowiek się nauczy tych
'magicznych trików' to jest magikiem, a to jest sexi :))))

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php