MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 12 Lis 2004, 20:04:19 CET

Dnia 12-11-2004, pią o godzinie 17:16 +0100, Michal Chruszcz napisał(a):
> It seems like on Friday 12 of November 2004 17:03,
> niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl typed:

> Jeśli tak robiłeś, to nie było to w takim razie zgodne z licencją (na mój
> gust), ponieważ nie było wyraźnego momentu, w którym musiałeś zaakceptować
> licencję, na której rozprowadzane są one. Z tym, że mogę się oczywiście
> mylić :-)

dla tego jednego pakietu mozna by pozwolić na jakiś skrypt który poprosi
o akceptacje, i wiele problemów z fontami i tak dalej by było rozwiązane
z Poldka po prostu.

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl