ydpdict - nie można otworzyć pliku indeksowego.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 12 Lis 2004, 21:37:16 CET

Dnia piątek, 12 listopada 2004 17:32, Hawk napisał:

> Te pliki niestety _trzeba_ skopiowac, z juz zainstalowanego slownika,
> do czego jednak potrzebujesz windowsa. Ew. mozesz je wypakowac z plikow
> .cab, ale jedyny mi znany dekompresor paczek install shielda rowniez
> jest pod windows. Bez tego, sorry, no bonus :)

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -q --qf "%{DESCRIPTION}\n" cabextract
Pliki Cabinet (.CAB) są rodzajem archiwum, który Microsoft używa do
dystrybucji swojego oprogramowania i rzeczy typu Windows Font Pack.
cabextract może takie pliki rozpakować.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/