MS Fonty w PLD - krótka instrukcja.

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pią, 12 Lis 2004, 22:26:08 CET

Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Friday 12 of November 2004 15:03, Jakub Pisarczyk typed:

> Możesz podkręcić jasność?
chodzilo mi oto ze : z wypowidzi kolegi powyzej wywnioskowalem, ze
chcialby aby w32codec-wla mial konflikt na w32codec. ??
A powinno byc tak jak jest teraz ze w32codec ma konflikt na w32codec i
przy podbiciu wersji to on sie upgraduje po czym znowu wyswietla
komunikat zeby sobie zainstalowac w32codec.install.... Jest to jak
najbardziej rozsadne podejscie.