Duzo bledow w Firefoskie z RPMow dla AC

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 12 Lis 2004, 23:47:21 CET

On Fri, 12 Nov 2004, Boski Cinek wrote:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/12/2004 11:10 PM:

> Dzieki, ale chyba w ogole dam sobie spokoj z firefoksem z RPMow i bede
> uzywal binarki z www.firefox.pl - szkoda rezygnowac z tylu fajnych opcji.
> BTW: moze by warto sie skonsultowac z chlopakami od www.firefox.pl i
> dowiedziec, jak oni buduja swoje wersje. Kto wie-moze cos pomoga.

Wydajem mi się, że ostanie wersje installera robi już Mozilla.org. (Wiem
prawie na pewno) Najlepiej to chyba pytać Marcoosa.
A przy instalacjia binarek z Firefox.pl warto pamiętać jaką się ma umaskę u
root. Ja zapomniałęm zmienić i poźniej miałem kłopty.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php