O OO 1.1.3 i ogólnie o paczkach na różne architektury

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 13 Lis 2004, 10:55:55 CET

Witam

Chciałem sobie zainstalować OO 1.1.3. Na maszynach i686 już sobie stoi, ale
mam problem z athlonem. Nie mogę znaleźć paczki. Zacząłem sobie przypominać,
że przecież nie koniecznie ac-test i ac-ready nie koniecznie muszą być
paczki dla wszystkich architektur (jeżeli dobrze zrozumiałem wywody o
strukturze PLD). Jezeli dobrze zrozumialem, zainstalowanie jednej paczki z
i686 nie powinno stanowić problem. Dobrze myślę?

No i pytanie ogólniejsze. Czy są wypracowanie jakieś mechanizmy pozwlające
podglądać indeksy innych architektur? Żebym wiedział, że wchodzi nowa paczka
na i686, gdy mam athlona. Nie wiem czy to potrzebne, tak się tylko
zastanawiam.

A na koniec z zupełnie innej beczki. Pomysł instalatora z PLDLive rulez.
Wczoraj pomagałem przeprowadzić komuś instalację przez sieć. On był w
Ustrzykach, ja we Wrocku. I jak tu mówić, że Linux nie ma wsparcia
technicznego :).

Pozdrawiam
Waw
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php